lisa är som robertwells

Idag sprang jag till skolan!!!!!!!!!!!
Försov mig till 9, så började jag springa dit vid typ tjugo i 10. När jag kom fram
var jag helt svimfärdig så jag typ dog, hah. Fast lite lyx vare, för alla lärare tog typ hand om
mig as bra. Men huff, jag hatar att ha asma. Verkligen hur jobigt som helst :o
Sen segade skolan på, gick till Lisa sen & vi fixade oss sen drog vi till mig och käkade
b&j & satt vid datan, somvanligt. Annars tror jag inte vi gjorde så mkt, förutom att dampa.
Hon for hem vid 5 kanske, käkade och gjorde inte så mkt. Mamma är i sthlm så antar att
jag bara ska tråka hela kvällen!

Om ni undrar över min rubrik så äre för jag har sett Lisa i mittbena idag och hon såg exakt
ut som robert wells, hahahahahahhaah. Om han nu heter så ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0