jag tänker på det varje natt & dag

Skolan idag gick segt. Fast vi hade tag-rugby som gympa. Vet ni vad de är? Var ganska
roligt fast typ svårt :)
Efter skolan gick jag & Linnea till ica och köpte en glass. Årets första isglass för mig faktiskt!
Sen så for jag hem, fixade mig sen for jag till Wille & var m. han & Viktor. Vi typ gjorde inte så
mkt, for till stan & köpte klubbor haha. Sen for vi till Viktor och satt vid datan och snackade lite osv.
Sjukt kul man kan ha med er alltså. For hem vid 18.00 så har jag käkat & ska snart gå och dushca,
sen resten av kvällen vet ja inte vad som händer.. Vad har ni gjort idagdå?
Juste, tack för alla söta kommentarer jag har fått. Hade 10 nya nu när jag loggade in, alltid lika kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0