grr

Fett chill dag idag! Var inte på skolan, for te korpen ist och var med på Miccas & Moas och
doms lektioner, tror dom går i 6a. Första lektionern var matte, sen vet jag int, men det var trevligt
dära iaf, hihi jag vill börja dära. Eller Viktor är typ spec, men jaja. Sen efter skolan så for jag och
Moa till stan, sen till mig och hämtade pengar. Sen tillbaka till stan, då for vi till dollar och kollade
lite sen till kicks & köpte hårfärg. Moa färgade dt "blondt" men nix, det är oranget & brunt.
Lina bäcklund kommer snart och vi ska testa färga om det, kanske skriver sen när hon farit hem.


Kommentarer
Postat av: Louise :)

Det är bra :D börja i våran klass !:D <333333333333

2009-03-13 @ 07:19:16
URL: http://www.looollooo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0