gör som jag, kämpa

Blev helt ändrade planer idag. Var inte m. Mike för han hade annat för sej så
vi bestämde att jag skulle vara med han imorgon. Huff, har inte vart med han på
1&halv vecka. Känns lite jobbigt men imrn ska vi ha mys.. : )

Idag så for jag, pappa och Suzanne (pappas sambo) till Micca. Jag och M såg lite
film och gjorde inte så mkt mera. Sen så for jag till pappa så kom Vilda, henne har jag då
inte sett sen.. Mer än en halv år sen, så glad blev jag av att träffa hon. Vi käkade och kolla
lite på tv, hon ska sova hos mig inatt så for hon åka med pappa & S till luleå imrn på morgonen.
Men nu ska jag till pappa igen, har varit hära hos mamma och hämtat lite saker osv!


Kommentarer
Postat av: tina

<3

2009-03-29 @ 21:12:27
URL: http://uddamaludda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0