ayhioaejhioö

Ouf.. Har riktigt ont i huvudet, hade lite feber idag så for hem från skolan och vilade, sen
så for jag till min far, har inte gjort nå speciellt förutom att surat för mitt wii inte funkar ;s
Föresten, har kollat igenom gamla bilder & lyssnat på as gammal musik, mkt minnen!
Både bra och dåliga. Men har inge att skriva, är helt nere just nu osv.. Om ni vill nått så
är de väl bara att ringa lr smsa..
det blir för mkt ibland,





Jo visst finns det ngn som vill förstöra mellan oss, men ingen ska få göra det.
Jag älsakr dej mest så du vet! Du har platsen längst in i mitt hjärta bby,


Kommentarer
Postat av: felicia

okej hihi :), men jag ska nog ta den blåa om jag inte hittar någon annan på typ ellos eller nå ^^ <3

2009-03-16 @ 22:41:18
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0