det går inte

Jag håller på att tappa kontrollen, ni tror att det är så lätt men tyvärr.
Ni behöver inte bry er, det blir ändå inge bättre för ni har inte vart med
om samma saker so mej, ni kan inte hjälpa mig, det är inte erat fel.
Mitt fel, men att alltid bli behandlad som ingen annan blir är inte alltid så lätt.

Jag gick upp i ålder och det mesta blev svart
Det hände så mycket som jag vill berätta
Vad jag än höll på med, så ville jag va etta
Jag stod väldigt ensam, som jag gör idag
Det mesta är bittert, och jag är inte glad
Vad var det som hände
Jag ställer frågan jämt
Ingen håller med mig, det känns som jag är sämst
Jag bor i en längenhet, men jag vill bort
Bort från alla skrik, bort från alla svek
Ni tror att jag skämtar, men det är ingen lek
Jag ligger på natten och ber om en blund
Jag hoppas på lycka i sista sekund

Jag hoppas ni förstod allt vad jag har sagt
Till alla som har hjälpt mig, ni ska ha ett tack


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig lilla gumman

2009-03-18 @ 19:40:58
Postat av: moa

du är aldrig ensam , jag står alltid vid din sida. vad som än händer , du är min allra bästavän och jag älskar dej mera än allting annat & glöm fan inte det! <333333333

2009-03-18 @ 20:41:31
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0