du får mej alltid att le

Handboll idag hela dagen!

Första matchen var k 09.50, vi vann den men jag vet inte m. hur mkt? Stod iaf hela den
typ rätt jobbigt, hehe. Sen så var jag väl mest m. Moa, Malin och Lisa. Match igen 11.40
vi vann. Sen så vare väl inte så mkt mera, typ tråkade som fan tills nästa match, eller
matchen 15.00 spelade jag inte något men iaf. Mike & Päron hade kommit då, trevligt.
Sen 15.40 spelade vi igen då. Jobbigt med två matcher efter varann. Men vi har iaf vunnit
alla 4 idag. He är ju iaf bra, hoppas verkligen attt Mike inte är sjuk imrn, för då lär det
bli en toppen dag :) Har match imrn, suck. Har träningsvärk från igår när jag åkte snowboard
och nu gör det bara ondare i hela kroppen, jaja jag överlever..
Moa får skicka bilder från idag senare, så lägger upp ngn annan dag!


Kommentarer
Postat av: Jullan

skulle du inte följa mitt råd och springa naken ute och rulle dig i snön så att du också blir sjuk? :o

Haha, sötnos! :)



Grattis till vinsterna! puss! ;)

2009-03-08 @ 22:31:32
URL: http://jjullaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0