äre verkligen så kul att sabba?

Förlåt om jag skriver lite slvarligt, är typ sur som fan. Vet inte inte varför behöver ni
inte fråga heller.. Vill bara slå in pannbenet på ngn lr nå.

For till Moa vid 3, gullungen hade gjort en tårta till mig lr vad man nu ska kalla det.
Så vi åt den sen gick vi ut och fotade, sen har vi typ dampat som fan osv.. Typ kl
5 for vi till stan och käkade på frasses, så ovanligt asså, haha! Skämde ut mig riktigt
mkt på stan också, fyfan aldrig mera att jag går på frasses.. HAHAHHAA!
Sen for vi till mig & satt vid datan och spelade kort osv.

Har as dåligt samvete nu också för att jag sku vara m. Mike, Enkan & Lina ikväll
men blev så jävla stressit osv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0