det var åsnan, haha

Oj, förlåt för den sena uppdateringen, men jag var inte haft tid att skriva förens nu.
Idag vare skola, som vanligt började med att gå på elevråd sen så vare bara chill hela dan.
Efter skolan for jag och Linnea till stan och skulle till dollar, vi sällskapade: Wille, Moa, Malin,
Rösse dit, trevligt.. Nu har Moa min väska så fan om hon glömmer den imrn, skriver längre ner
vad som händer imrn
.. Sen for jag och Linnea till mig och typ dampade lite för vi var as sugna på
kladdkaka lr b&j men hade inte saker hemma så vi kunde baka eller hade inga pengar då heller.
Sen for hon hem, då käkade jag sen kom hon tillbaka, så städade hon åt mej, gulligt av henne.
Efter det kom Mike & Enkan hit. Mike lider seriöst av ngt, haha nämen han har as mkt damp
ibland, typ testar "blixtra" sej själv i ögat och en massa, ahha okej det dära kanske ni inte
fatta men vet int hur jag ska förklara riktigt, sen så gjorde dom något med min data så
den typ dampar som fan och vettefan om Enkan kan se nu vad jag gör? Skit läskigt, haha.
Sen for Linnea hem vid (?) Vet inte riktigt vad klockan var, sen så skulle Mike leka proffs
fotograf. Ni ska se värsta bilderna asså ;) nat.
Juste, måste ju bara skriva att jag Mike har typ 5000 kilo mouse i håret och hårspray, men han
får fan skylla sig själv, haha!
Men han & Enkan for hem vid halv 10 ungefär, nu sitter jag hära & ska snart hoppa in i duschen.
Imorgon så ska jag & Moa fota dom småa spela handboll från 11-13 typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0