bästavänner & kärlek


.. Ja, bästaväner är väl något som alla behöver? Jag har några sånna ex. Paulinamolander, Lisaolander, Juliagrönwall, Willeuddström, Viktornordqvist.

Men två som jag inte skrivit nu är Moabernhardsson & Linabäcklund.


M o a b e r n h a r d s s o n
Finns det någon gång du inte har hjälpt mig när jag behövt det? Nej det gör det inte.
Att du står ut med mej & mitt tjaj är ngt jag beundrar dej för, att lämna dej är något
som jag aldrig skulle kunna tänka tanken att göra.
Rallarcupen 07, dära startade allt. Vi började umgås och sen dess har vi skapat så sjukt
många minnen. Du har vart min bästavän i alla lägen, de finns så mkt jag skulle
vela skriva om dej. Men helt seriöst kan inte ord beskriva för mej hur mkt du betyder.
Våran ett årsdag var är ett minne som jag aldrig kommer glömma, eller som när vi
fastnade i den dära leran med en bmx cykel & du hade flipflop skor. Första dagen på
sommarlovet, ah shit så mkt skratt vi delat!
Även om du och jag kan må dåligt har båda funnits hära för varann.
Bästavän, du är luften jag andas! <3

L i n a b ä c k l u n d
Gumman, herregud så du ställt upp för mej! Jag ser upp till dej som om du vore min syster.
Du har gått igenom så mkt i ditt liv som ingen annan har, och ändå har du kunnat hjälpa mej.
Jag är mkt yngre än dej, men du att du sagt att du inte ser mig på det sättet gör mig glad,
du behandlar mig bättre än ngn gjort. Som när du cyklade till mig mitt i natten?
När vi inte vågade gå in & kolla på Mikes träning, min födelsedag, när vi var m. Joel & Mike
så sjukt skoj vi har med varandra.
Du är speciell, jag älskar dej lina! <3

Nu har jag inte skrivit om mitt allt.....

M i k e l i n d s t r ö m
Bara du, nej ingen annan.
Du är verkligen speciell, att du just valde mej av alla.
Jag älskar dej så sjukt mkt, två månader snart bby, längre ska det då bli.
Du har väldigt mkt damp ibland ;) Men sättet du ser mig på hjärtat. Du är verkligen finast.
Utan dej, utan allt <3


Kommentarer
Postat av: moa

jag finner inga ord , du är min allra bästavän & jag älskar dej mera än a l l t i n g a n n a t.

tack för att du alltid finns hos mej och stöttar mig , jag ska stötta dej igenom dethära , jag lovar <3

2009-03-19 @ 21:29:48
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: tess ;)

Gumman du är mitt allt jag kmr finnas här alltid, ja kan inte förklara dej med ngt ord vännen, du betyder mest av allting för mej, sara låt oss leva förevigt?<333

2009-03-19 @ 22:55:55
URL: http://tessheikki.blogg.se/
Postat av: lina

Gumman du är mitt allt jag kmr finnas här alltid, ja kan inte förklara dej med ngt ord vännen, du betyder mest av allting för mej, sara låt oss leva förevigt?<333

2009-03-19 @ 22:56:31
URL: http://tessheikki.blogg.se/
Postat av: lina

de va fån mig!

2009-03-19 @ 22:57:02
URL: http://tessheikki.blogg.se/
Postat av: miztha

om hur ni träffades och beskriv känslan med honom (A) :D

2009-03-20 @ 00:20:22
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: miztha

svar. ja men ge mig din msn :D:P

2009-03-20 @ 15:17:29
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0