bara jag har dig vid min sida skiter jag i allt annat

Var inte på skolan idag, så vaknade vid halv 10 typ då ville Ante att jag skulle komma
till sanden så gick dit & träffade massa folk! Fast sen så fick jag tydligen inte vara med
på Antes lektion så gick till stan m. Oktay, Liam & Danne. Dom typ köpte klubbor, fast
Oktay är ju så snäll så jag fick en, men då kmr Viktor och tar den, det var taskigt :(
Sen gick vi till sanden allihopa, men när vi kommer dit så vill ju Viktor såklart
ha en cola, så gick med han till stan så kom Felix så jag & han fick en cola
av Viktor, snällt :) hihi förlåt för jag gav bort den sen Viktor.
Sen så skulle jag vara m. på Viktors & Pärons lektion så fick jag inte komma in heller.
Så jag satt dära helt själv i korridoren och tråkade i 40 min! Sen skulle dom ha idrott
så skulle jag kolla och han fick seriöst utbrott han som hade idrott, höll fan på att dö
då sprang jag därifrån så for jag hem osv.. Sen så har jag typ vart m. Oktay, Viktor,
Päron och Tina restan av dagen. Men mst skynda nu, ska på träning.

Jag kanske säger det för sällan, men du gör mig lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0