älska mig lite, men älska mig länge

Hann verkligen inte skriva igår, men vaknade att Mike ringde och väckte mej vid 10.
Sen så gick jag och mötte han, så for vi till min far m. Viktor. Vi typ gjorde inte så mkt
tills 5. Då kom Linnea, så käkade vi sen for vi ut m. skotern, haha fatta skoj, men väldigt
kallt! Det första jag gör är att köra fast skotern, hihi (a) Sen när vi kom in spelade vi gh,
sen bestämmde vi oss för att fara in till stan. Tog bussen dit och Mike hade seriöst as mkt
damp då, han sprang runt i hela bussen och hade tagit med sej någon jävla pinne, så lekte
han typ harrypotter, lr något sånt haha? När vi kom til stan gick vi till statoil och Viktor & Mike köpte
varsinn cola & varsinn liten festis, så jävla nödvändigt hihi. Sen for vi tebax te min far. Vi satt vid
datan, spela gh & hade dt mys. Viktor snarkar som fan så ni vet. Vi var väl vaken till typ 8 imorse
lr då somnade jag och Mike. Jag vaknade då typ av att alla satt och glodde på mej.. Viktor och Mike
skulle typ fara och hämta Vikors skoter, eller Mike skulle inte komma tebax sen, så dom for typ vid (?)
vet inte vad klockan var, så jag och Linnea började städa och fixa lite. Sen kom Viktor och Nisse, då
körde vi skoter till någon grillplats och grillade korv. Btw, de första jag gör när jag ska köra dit är att
välta så Linnea for av, hihi! När vi var dära borta så skulle Viktor & Nisse åka till Nisse och hämta nå
så skulle jag och Linnea bara köra lite skoter, ja gissa. Då händer det igen, vi tippar och Linnea for av.
Haha, satans så vi skrattade! Bara så ni vet.. ET 250T is tha shiit.







Kommentarer
Postat av: linnea :]

HAHAHAHAHAH, ASSÅ BILDEN PÅ DEJ NÄR DU SOVER IN MY HEART <3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<33<3<3<33<3<33<3 XD





hihi, ni är bäst :D

2009-03-04 @ 17:58:12
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: linnea :]

HAHAHAHAHAH, ASSÅ BILDEN PÅ DEJ NÄR DU SOVER IN MY HEART <3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<33<3<3<33<3<33<3 XD





hihi, ni är bäst :D

2009-03-04 @ 17:58:34
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: turkiis :D

extra söt du är då du sover :D



pigg linnéa ser ut :D

2009-03-05 @ 17:33:08
Postat av: linnea :]

hhahaha, turkis, jag gjorde en min. men lantz har redigerat den x)



du får skicka alla dina braiga bilder ngn dag (a) <3

2009-03-05 @ 19:28:26
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: mike

pimp =D<3

2009-03-06 @ 22:42:44
URL: http://mike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0