Tredje gången gillt

Hann inte lägga upp några bilder igår innan vi for, men gör de snart då :)
Igår när vi skulle kolla på deras spelning började det hagla & allt shit, så vi for hem till
Moa. Fotade lite och hade kul, vi tältade ju inatt och igår kväll höll jag fan på dö så jävla kallt.
Men ändå så vaknade vi av att de var förjävla varmt? Hihi, vi har haft super kul. Typ ringt alla
som finns, förlåt om vi har stört någon (a)
Idag har vi bara segat, typ kolla på Anna Pihl hela dagen. Fast jag kommer typ inte ihåg vad
vi har gjort mera.. Tack för en super helg bästavän.

Imorgon så ska jag och Wille praoa på dagis, senare har jag match. Tror jag kommer ha sjukt
ont i huvudet så vet inte om jag bloggar nå, antar att jag kanske mest kmr vila? Men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0