Dont say you love me

Hej sötisar!

Vaknade sen fixade jag med, for till Moa & vi typ gjorde inte så mkt. Fotade och pratade antar jag!
Sen åkte vi till stan, jag köpte en ny tungpiercing, en liten kortare än den jag hade eftersom läkstaven
är så jävla lång.. Sen var vi med Hampus & Daniel. Dom körde hit oss på pakethålleren, dock
inte så lyckat. Vi var med dom och typ dampade, hehe... Sen drog jag och Moah te ms bränna
och käkade med hennes familj, göttt! Inte för att jag var speciellt hungrig men ändå!
Men nu ska vi fa te kp och köpa godiis, kameran hänger med så lägger ut bilder imorgon.
Förresten, grattis till alla som tar studenten idag PAAARTA MKT :)))))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0