Dags för en ändring

Igår när jag kom te Parre så drog vi te tivolit på örnäset, inte så mkt folk dära!
Men kul som fan hade vi, fick typ åka gratis osv. Bah att flirta med dom som jobbar där.
Längtar som fan te boden alive!!!!! Inte för jag ska åka nå för jag & Moa åker te sthlm på
tisdagen efter. Då blire gröna lund! ;-)
Jaja, sen GICK vi te porsön dära Parre bor, typ satt vid datan och kollade tv, hihi.
Sen somnade vi, sov te typ.. Vad kan klockan ha varit? Kanske halv 2, då fixade vi
oss lite. Lagade mat, lr he var väl Parre som gjordere. HAHAHAHAHAH fyfan he gick
åt fan, men kul hade vi!
Sen gick vi ut på porsön och hängde på ica typ, jätte kul -.-
Typ inga folk eller nå, men vi tiggde till oss kakor. Så satt dära och snackade mest, åkte hem
vid 6. Så nu socialar jag mej med massa folk och tänker på en massa shit..

När jag tar ett steg framåt är jag fem steg bakåt, så säg mej kompis känns he bra?
:'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0