Blåfot

Asså idag är min fot verkligen blå, gör skit ont så fort jag går osv... Kan inte vara med
på träningen, och nu har jag värsta ångest för de. Har typ inte varit på 3 träningar i rak
om jag inte går idag. Så kanske inte får spela på måndag, men de gör nog inge för min del.

Den hära morgonen har varit helt konstig!? Alla 6or skulle te gruvberget idag, så fick jag sovmorgon
så slapp jag cykla till skolan sen tillbaka mot gruvberget. Skulle få låna mammas cykel idag för
igår när jag cyklade hem från fotbollen så fick min punka. Då imorse så upptäcker jag att mammas
cykelr också har punka, suck.. Min lärare sa att jag skulle till skolan men då var de bussuppehåll
och jag kan verkligen inte gå hela vägen te skolan med min fot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0