Beredd att ge oss en chans?

Idag var jag ju i luleå med Lina. Vi kollade inte på nå kläder lr sånt, men hennes kompis
Cia från kiruna skulle dit. Så vi träffade hon, gud vad glad jag blev för deras skull.
Dom träffas ju inte så ofta och nu när som såg varann, shit äkta vänskap :)
Vi for hem vid 4, för jag skulle på träningen och kolla. Jossan var inte heller med så kollade
med henne, fatta damp jag & hon hade.
Ett skepp kommer lastat med en:
- Tandborste
- Bil
- Fotboll
- Nått?!
- Handboll
- El
- Älg
- Fotbollssockar
- Elisabeth
Haha typ så vare ;)


Kommentarer
Postat av: Josefin

nått?! = SKOR! :DD (aa) x)



haha älskar dig :) <3

2009-06-05 @ 13:24:28
URL: http://jjoosefiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0