Oj, dålig uppdatering.. Igen

Har har verkligen glömt bloggen, att uppdatera.. Men igår så skrev jag INGET! Men i förrgår när jag kom hem från storheden så for jag till stan och var m. blandannat Sammä, Jonas, Matte & sen så var jag med Jossan och Annika ett tag också.. Sen på kvällen for jag till bossevallen och var m. Wille dära, Paulina kom också dit och vid 11 cyklade vi tilll 7eleven och köpte cola, godis & korv. HAHAA, men vi hade faktiskt jätte kul! Jag & Paulina alltså, Wille hade farit hem då.. Sen på natten tjockadde vi oss bara osv.. Igår skulle vi upp 11, riktigt jobbigt men ändå! Vi kollade Lifesentence & Daavd spela, sjukt bra alltså. Sen for Paulina hem och då kom Wille till mej, vi såg film osv, hehe.. Han var hära någon timma, sen kom Lisa och då for vi till stan och köpte godis. För 80 kronor (aaaa) Sen när vi kom till hon så var vi ute och fotade, käkade tacos osv.. Sov i husvagnen inatt, for hem ganska tidigt idag och nu har jag äntligen duschat! Har verkligen kännt mej äcklig så därför vet jag inte om jag vill lägga upp så mycket bilder! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0