JAG ÄR TILLBAKA!

Hej sötisar, nu jävlar! Har fan inte blogga ordentligt på riktigt länge. Iaf så for
vi ju tidigt i tisdags. När vi kom kram te sthlm så fixade vi oss sen åkte vi in
till sthlm city. Shoppade & kollade runt på affärer, fast he var förbannat varmt då
så vi orkade knappt. (Lägger ut bilder sen på vad jag har köpt)
Har inge minne av vad vi gjorde mera. På onsdag så åkte vi te våfflan på dagen
och käkade, kollade runt i sigtuna. Så himla gullig stad alltså, mindre än boden stad!
Efter vi kollat så for vi te något badställe och badade, jag vart fett ojämnt brun på benen.
Hade ena i skuggan så.. ;s
Fast så klart visste jag inte om he då! På kvällen åkte jag, Moa & min syster te stinsen. Ett
shoppingcenter och shoppa. När jag och Moa fikade dära så beställde hon först en biskvi.
Sen så när jag ska beställa så säger jag: En muffins och pekar på den som står dära te höger.
Så går hon bort te biskierna och ger mej en, jag bah jaha?
Fast jag vågade ju såklart inte säga nå, men gode mkt garvade vi ändå, haha :)
Torsdag, solade vi & badade vi nästan hela dagen, stackars Moa. Hon brände sej ordentligt :o
På kvällen drog jag & hon te våfflan och fikade!
Fredag, GRÖNA LUND
Gud he var nog roligast på hela sthlms-resan. Vi åkte inprincip allt som går att åka, vi gick t.o.m i
SPÖKHUSET. Åhh fyfan, aldrig mera säger jag bara. Vi lipade som fan och skrek, så jävla usch...
Haha! Dom andra som gick i spökhuset samtidigt som oss fick sej iaf ett rejält skratt ;o
Insane (den nya bergochdahlbanan) är mktmktmkt läskigare än frittfall! Men kul var den ändå ;D
Lördag. Då åkte vi till uppsala och shoppade, var dära nästan hela dagen. På kvällen hoppade
vi hopprep m. Vendela, har typ glömt bort hur kul he är ibland ;)
Söndag, vi for te barnens djungel! Nästan som leos lekland, rätt kul ändå :D
Sen kvällen var jag & Moa ba ute på våfflan, fotbollsplanen osv.. Fotade och ja, vi har haft
jätte kul.
Måndag(igår)
Vi gjorde typ inget alls, packade & fotade osv.. Sista dagen ju så vi var mest ute och kollade på allt.
Kvällen spenderades på våfflan, varsinn glasshink käkade vi (a) tjocka som fan har vi då vart.
Menmen äre semester så äre väl he!
Nu ska jag ladda in bilder som vi har tagit, kanske tar ett tag men klockan är ju inte så mkt så
ni sover förmodligen fortfarande :)
Tack för 2 underbara veckor bästavän <3


Kommentarer
Postat av: amandas

hej, fin blogg!

vet du hur man stoppar in så man ser sitt bloggvärde på bloggen som du har gjort? :)

2009-07-07 @ 18:54:51
URL: http://amandasellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0