Godmorgon?

Ojoj, skönt med 16 timmars sömn ;-)
Har förövrigt fått väldigt många frågor te frågestunden. Men kom igen lite fler frågor kan ni väl fråga? Svaren kommer imorgon.. Idag, ska jag nog vara m. Lina rutberg, har inte vart m. henne på jätte länge så kommer nog bli mys. Vi ska ha picknik vid buddby-träsket. Kameran ska med så bilder kommer väl imrn. Antar att jag sover hos henne eller så dra jag te pappa och sover. För behöver lite grejer därifrån eftersom jag typ inte bor dära längre.. Men ska försöka uppdatera senare idag. Men nu kan jag inte sitta hära & ruttna nå mer, ska fixa mej osv..


Kommentarer
Postat av: A L E X A N D R A - fotoblogg.

*svar;* Javisst! :D

2009-07-13 @ 19:48:31
URL: http://allysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0