spelar oftast rolig, för jag älskar när du ler

Nu idag blir det väl inte heller något långt inlägg, seriöst jag har verkligen inget & skriva?

Vaknade vid halv 12.. Skulle igentligen vara m. Moiz idag, men hon kunde typ inte..
Så var m. Juliagrönwall. Åkte till supermarket och skulle handla dära så väntade hon
dära på mej, sötis. Sen for vi till mig och skulle göra inbrott hos joel men då sku han äta
och duscha osv.. Vi stannade hos mej och satt vid datan och dampade.. Vi gjorde väl
inge annat?

Senare kanske jag ska vaah m. joel lr något? Imrn äre handboll i kalix.
Håll tummarna för oss ;)

Lisa är i alperna och har skojj, jag saknar henne så sjukt mkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0