only hope

Minns seriöst inte vad vi gjorde idag i skolan.. Sista timmen, då vare klasskul. Vi var
as få idag på skolan iaf, efter skolan for jag till stan och var med moiz, vi gick typ runt
sen kom mamma, då köpte jag en ny mobil & jag tkr den är helt super.. Förrutom att
den är lite tjock.. C905 är det. Sen for vi till mej och bakade kladdkaka osv. Vi gjorde 
dubbelt av mitt och linneas recept, det vart typ gigantisk. Liiite bättre än min och linneas
iaf, haha. Sen typ dampade vi bara och satt vid datan, jag har allltid så sjukt roligt med
dej bästavän! Imorgon ska jag vara med mike, sen juliagrönwall, ska typ sova hos henne.
Nu vill jag att någon social ska ringa, eller först ska jag hoppa in i duschen.


miiiike<3

  

Kommentarer
Postat av: TURKIS<3

ÄLSKAR ER MEZT! /eran ZNYGGHEZT

2009-01-24 @ 19:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0