när mörker & kyla ligger kring vårt hus

Tjo, vaknade av att mamma väckte mej.. Fick lite panik för julia hade smsat att
hon skulle komma nu, så jag sprang bara till rececentrum och mötte hon.
Sen satt vi typ vid datan och nötte spel, haha coola vi är!  Sen när vi skulle
till hon köpte hon godis & jag toy typ.. Men jag har ju satans godisförbud till
sommarlovet. Jaja, jag ska klara det, för jag vill verkligen det.. Jag har typ inga
bilder som jag kan lägga upp heller för jag har tappat bort min batterisladd till
kameran. Klantigt lantz, klantigt.. Haha, men jag måste bara rekommendera denna
film: När mörkret faller. Åhh, fast jag vågade inte se klart den. Så himla sorglig, men
såklart är den ju bra också, vet inte riktigt vad jag gör resten av kvällen. Se någon
film eller ja.. Får helt enkelt se, kanske hör av mej senare.



Kommentarer
Postat av: jennifer

svar;

haha tack :} men dom är faktist inte seriösa! typ.. hehe ;)

2009-01-06 @ 22:14:15
URL: http://jjenniferbbackman.blogg.se/
Postat av: miiccca

när mörkret faller, den är bra men LÄSKIG, jag såg den i förrgår jag typ lipade lit dådå ;/

älskar dej ,<3

2009-01-07 @ 16:01:16
URL: http://miiccca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0