när jag inga ord finner



Ni får mig att skratta när jag helst vill gråta. Ni får mig att le när mina kinder är våta!

Vissa människor sviker, andra bedrar men riktiga vänner finns alltid kvar.

Tack för att ni finns. Tack för det ni gör. Tack för att ni lyssnar på mig när ingen annan hör.

Ni har hjälpt mig att klara det som är svårt. Ni har lärt mig att skratta åt det som är hårt. Ni är de bästa vänner jag har och jag hoppas att jag alltid få ha er kvar.

Hade tråkigt på tåget och hade inte nå internett, så alla är inte med. Men ni är inte glömda,
jag lovar. Ex, mykrutrök är inte med.. Men ni vet vilka ni är


Kommentarer
Postat av: julia

älskar dig jätte mkt gumman , du betyder jätte mkt för mig! :) <333

2009-01-29 @ 14:54:17
URL: http://jjjullaan.blogspot.com
Postat av: DOZZ3

aw, gumman, du är min vägledare här i liiivet <33333333333333





jag älskar dig så himla mycket så jag inte bryr mig om vad någon annan tycker om dig.. och även fast du hade mkt vackra bilder på mig , älskar jag dig mest <3 (fin text, men dt blev som dt blev och jag är som jag är)

2009-01-29 @ 19:06:19
Postat av: tina

Åh kärlek till dig gumman :)<3333

2009-01-31 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0