låt hela världen se ditt vackra leende

Skolan gick fort idag, hände väl inget speciellt förutom att Lisa tappade sin potatis i
såsen, haha. Det var seriöst dagens bästa! :) Efter skolan for jag till stan och var med
törkis&moah, vi gick typ runt och gjorde inget alls. Sen var vi på bibloteket i typ 1 timma
jag & moiz sov typ medans jossan plattade håret & snackade en massa, socialt!
Sen for jag hem och gjorde inget typ, Linabäcklund kom och vi satt vid datan & spelade
kort, sen gick vi över till joel som var m. mike, dom sku lana hos joel. Vi var väl dära
ett tag osv... Trevligt trevligt, nu har jag åkt till pappa och imorgon ska jag till ikea
med paulina, sen kanske jag sover hos moa om hon får, det blev inte idag :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0