iikea

Vart väckt 8 av pappa, skulle igenligen fara till ikea klockan 9, men vart lite försent
så for dit vid 10, men vi var dära ca 12. Jag och paulina hade så sjukt roligt, vi lekte
kurragöömma, ahahaahaha! Jag hittade min älskade runda säng som jag vill ha av
pappa, vi var seriöst i den sängen 3 timmar, hehe. Jag tkr jag och någon kompis ska
till ikea, tänkte moiz, eller någon men om hon inte kan så får jag väl se.. För då
Kan vi ju bara att vi fara över till finland som vi planerat gaanska länge?
Eller vad tkr duu? Jaja, men sov iaf hela vägen dit & hem.. Jag kan då lungt säga att vi
var ganska sega, för vi sprang runt på lagret i sista sekundrarna, så vi kom typ ut en halvtimma
efter som stängt.. Så kan det också gå ;)

Det har blivit lite ont om uppdateringar, men jag skriver så ofta jag har tillfälle..

Dagens bästa: Den långa gubben, eller typ när paulina sprang rätt in i en hylla, eller när
hennes mamma höll på trilla in i släpet. Haha!

Kommentarer
Postat av: Paulina ;)

typ bästa dagen ;) <33

2009-01-10 @ 22:07:45
Postat av: ellen n

vi har åxå faktiskt planerat dt dära om finland ;p <3

2009-01-10 @ 23:28:42
URL: http://ellennystrom.blogg.se/
Postat av: felicia

åh vad kul med ikea ! har aldrig vart där fast ändå älskar jag affären ? haha <3

2009-01-11 @ 13:49:58
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0