jag älskar dej & det är bara sanningen

Grattis ebba gumman, hoppas du mår bättre nu ;-* <3

Idag på skolan hade typ typ rätt skoj, hade med mej kameran så bilder kmr längre ner.
Efter skolan åkte jag & jossan skridskor m. wille, rösse, ludde & olle. Sen gick jossan
& jag till linnea, vi åkte till mig.. Eller jossan skulle också med den bussen, så ser vi hur hon
går mot busshållsplatsen & typ håller på m. mobilen, så bara kör vi förbi hon, jag typ skrev ba:
jag tror nog att hon ska med! Hon var typ röd i ansiktet som en tomat, hahahaha. Jag åt, sen åkte
jag och linnea tillbaka till hon, fick skjuts av mamma. Vi gick till hockeyplanen så var ludde, rösse
och wille kvar. DOM TOG VÅRAN KLADDKAKA! Sen hade jag och linnea b&j eller, kanske
benny&kenny, AHAHAHAA. Det är nog bara linnea som fattar det dära, orkar helt seriöst inte förklara.
Sen kollade vi på någras träning.. Ska seriöst sova så skriver inte så mkt nu i slutet. Men ni överlever.

miiiike<3


haha, som ni fattar köpte vi köttbulllar åt hon.. för hon älskar det

hihihiihhihi



bild 3, som ni ser så trillade jag just m. stolen, hehehe [aaa]

Kommentarer
Postat av: linnea :]

söt bild på dej & mej när man var pkritvit i ansikte x),

BENNY & KENNY <3<3<3<33<33333

2009-01-23 @ 07:33:45
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: linnea :]

KRITVIT*

2009-01-23 @ 07:34:23
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: En Tacksam Ebba :)) <3

åwww taack sötiisaar <3

jag åt faktiskt upp köttbullarna till lunch igår (a) när jag var sjuk.. <3

<33 :))

2009-01-24 @ 11:52:03
URL: http://ebbaaaw.blogg.se/
Postat av: josse (: <3

himla fin bild på dig och Linnéa , alla var lika fina :D <333

2009-01-24 @ 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0