hallå därhemma

Haha, lisa fattar nog rubriken? ;)

Skola idag, det gick så sjukt segt & hujja.. Men det var väl ändå rätt bra en sak, vi fick
tillbaka våra "svenska pappren" typ massa ord man skulle skriva 34/38. Finns ju dom
som fick bättre, men är nöjd. För jag menar, det är lantz som gjort det :o
Efter skolan for jag och lisa till stan & kollade om min mobil fanns som jag ville ha, så
nu får mamma köpa den åt mej faktiskt. Haha, efter det for vi till mej och käkade b&j
och skrev typ ett mail till alla föräldrar att vi vill vara 3 nätter & 4 dagar på klassresan.
Sen for hon hem, har vilat & pratat m. viktor i tel, jag tvingar er & kommentera det här albumet:
 http://www.pixbox.se/alb_show_id991751_page0.html


Kommentarer
Postat av: lisaolander ;D

HAHAHAH ;D jo jag fattar, ILY ;* <333

2009-01-14 @ 14:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0