haha, ville inte förstöra?

Hej sockertoppar, skola idag som vanligt.. Jag är typ as glad för vi har typ börjat vara
m. wille, ludde & rösse igen. Efter slöjden gick jag & linnea till mej, fixade oss för
träningen. Jag, linnea & jossan väntade typ as länge innan vi vågade gå in till sanden, hihi.
Träningen gick bra, det känns så bra :) strunta i allt förut att jag ska sluta stå osv.. Klart ska
jag inte det! Sen for jag hem, pratade m. moiz i tel, sen kom linnea. Vi GICK til ica supermarket
och köpte en present åt ebba till imrn, haha! Så skulle vi baka, så vi köpte ägg för jag sa att vi inte
hade det hemma + att vi köpte b&j.. När vi kom hem så bakade vi kladdkaka, seriöst fan vad
 grymma vi är. Jag råkade bränna en kastrull och massa shit. Haha, pusss! Sen satt vi och
spelade kort, sen satt vi vid datan. Hon for hem för någon timme sen.. Om du läser det hära.
Du glömde b&j hära, sparar den till nästa gång jag är m. dej!


Kommentarer
Postat av: linnea :)

hih, jag har typ nolife, sitter & läser gammla inlägg, men fan va mke vi va m. varandra hära!

2009-07-08 @ 22:27:43
URL: http://liiinneaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0