det ända jag vill är att du ska komma tillbaka så jag slipper leta efter dej på kartan

Jag var as trött imorse med.. Men tog mej upp tillslut, fasr något försent så jag fick stressa
som tusan. Linnea kom upp som vanligt, sen var det skola. Hände inget speciellt förutom
att rektorn från sanden & nån lärare kom och pratade m. oss. Efter skolan åkte jag, paulina,
lisa, jossan, wille, rösse & ludde skridskor. Alla vet att jag är så himla bra på det så mera
om det behöver ni inte veta..
Btw så har ja fortfarande ont i axeln och imrn när jag ska åka tåg
till västerås,
då lär det ju inte bli bättre
När vi åkt klart skridskor gick jag och lisa
till hon, vi nöter typ super mario spelet, haha det är as skoj :) Mamma kom och hämtade mej
och så hade hon köpt maxmat, smalt jag vet.. Hihi, nu ska jag packa och göra läxor.. Mike
har blivit sjuk så ska inte vara m. han idag. Hinner inte träffa han förens när jag kmr hem från
västerås!


Kommentarer
Postat av: linneabäckman :]

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAH, du är en riktig komiker, vi skrattar inte m. dej, åt dej ;)

krya på dej hjärtat :D <33333

2009-01-28 @ 15:38:44
URL: http://www.liiinneaah.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0