vad gör jag för fel?

Handbollsammandrag idag. Det gick skit bra förutom sista matchen för min del!
Boden - älvsbyn lag1 - 14-4
Boden - kalix - 18-9
Boden - älvsbyn lag2 - 25-11
Så bra gick det ju för oss. Men sista matchen var som sagt jag lite trött så det gick typ åt tusan
för mig, men ni för förlåta mej för jag släppte in så mkt mål, men orkade inte, heh..

Dagen har i stort sett varit bra, tårar & skratt har tillkommit men såäre också. Har typ vart
m. moa, lisa, jossan, micca, oktay, viktor, wille, ante & joel.. Har inte nå speciellt och
skriva.. Moa har skämt ut sig rejält mkt idag! Trevligt iaf att tess, sandra & julia kom förbi
ett tag :)

 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är bästAAA fotograf ?;);););)

2009-02-07 @ 22:48:11
URL: http://ssandraniilsson.blogg.se/
Postat av: agnes :]

sara eeä chillapajj på handboll =D

du är verkligen bäst gumman <3

2009-02-07 @ 22:49:33
URL: http://aagneskarlshon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0