sandragustavsson

Asså nej, det hära får inte vara slutet, hur många gånger har vi inte sagt nu att vi ska hitta på något & att vi måste bättra oss och försöka hitta tillbaka till varann? Sommaren 08, den finaste sommaren i hela mitt liv. Sommaren 09? Ja hoppas kan man ju allid göra, men jag ska inte hoppas för mkt.. För båda blir så ledsna när vi inte är med varann. Varför gjorde vi inget när vi höll på att glida isär redan från början? Så mkt vi ångrar nu, 13 år med dej. Det finaste jag vet, fuck shit. Jag vet inte riktigt vad jag kan skriva mera än att jag saknar dej.. <3


 
        


Kommentarer
Postat av: linnea :]

goodiie x)

2009-02-18 @ 21:20:42
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: saandra ;)

haha, visst är den sista bilden när vi blev jagade av får när vi skulle fiska? XD



fyfan gumman, alla minnen! det får inte sluta hära, vi måste försöka hitta tbx <3

2009-02-19 @ 14:53:05
URL: http://sanddragustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0