när jag tänker på dej kan jag inte annat än le

Råkade försova mej lite imorse, men annars gick skolan bra antar jag?
Efter skolan for jag till stan och var m. Moa, vi gick till frasses & käkade på en gång, haha
ovanligt
? Då hände typ dagens, eller två saker..
Jag går fram till "disken" och så kommmer han som jobbar & frågar: Visst äre sourcream kryddan
du ska ha?
;)
Jag typ: eeh (a) :$
Sen så började dom spela: If a were a boy! Jag hatar ju den låten så sjukt mycker så då fick jag typ
adhd & skrek till moa bah: Jag kan ju fan lika gärna spela in en låt och sjunga. Iiiif i were aaa TAANT!
Okej.. Det dära lät verkligen inte roligt men jag vet att ni skulle ha skrattat om ni var dära.
Men iaf, juliagrönwall kom sen & tog lite av våran mat eftersom vi inte orkade allt. Sen så for jag & moa
hem med 4 bussen. Vi satt vid datan & hon hade såklart as mycket damp.. Så är typ helt slut nu i skallen,
haha sötis du är gummman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0