careface

Seriöööööööst, är så jävla less på skolan för allt är typ knas dära, så igår & i förrgår har jag försovit
mig & såklart nu också.. Men jag lyckas på något sätt typ slå av alarmet i sömnen.


Ja juste, skrev ju inget mera igår.. Men det vart lite ändrade planer, först träning då som gick
förövrigt jävligt dåligt, men då äre ju bara & hoppas på att det går bra på lördag när vi har
hemmasammandrag, kom & kolla (a) Men efter träningen for jag, moa & malin och kollade
på handboll, p94-p93. Sen kollade vi när herrarna spelade.. Eller imellan matcherna for vi
till stan & handlade mat på opalen..
Idag ska jag vara m. mike efter skolan, sen linabäcklund & då ska vi kolla när mike tränar, men
jag skriver ikväll, måste gå tilll busssen.


Kommentarer
Postat av: linnea :]

du är bög, HIHIHIHIH :D

2009-02-05 @ 14:53:17
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: matilda

hihi, tack! :) okey <3

2009-02-05 @ 17:41:24
URL: http://matildarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0