Kanske ångrar mej, men nu vet jag inte

Hela dagen har jag spenderat med Rickard, vi har vart m. några andra ett tag också.. Vi har haft skitskoj vid snabelhuset, haha vi satt bla. fast i en flaggstång för dom typ "spände" fast oss, haha jag garvar nästan bara ihjäl mej när jag tänker på de. Men okej sen så ikväll mst jag vara hemma -.- tråkigt som fan, så jag lovar att jag ska uppdatera ikv mkt. Sen får vi väl se, mst städa också!

Vafan babblar alla om? Inte fan bråkar jag och moa, men vafan min morsa har ju krupp. SÅ FORT JAG & MAMMA BRÅKAR DRAR HON IN MOA? FATTAR NI NU LIX JAG MENAR LÄR ER LÄSA ****SKALLAR, ursäkta men jag mst verkligen få skriva så, läste på hennes blogg att folk frågar om vi bråkar?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0