Erikslund

Gick med Th & Rickard till stan idag, sen så la vi oss vid hildurs och typ dog.. Förbannat så jävla varmt he har vart idag, trodde ju fan att jag sku dö dära ett tag. Sen så har vi ba chillat på faggeskolan, Op kom förbi ett tag också.. Vid 4 drog vi te rickard och kollade typ på ruffriders lr vafan he nu hette, tråkigt vare iaf! :) Var dära några timmar sen stack vi ut igen, var m. Elin och käkade glass. Sen kom Högberg och Maria också, ikväll har vi suttit vid någon grillstad typ och bara chillat.. Drog hem vd halv 10 för att jag sku packa, åker te kiruna imrn m. fotbollen över dagen sen på kvällen ska jag vara med älsk så jag vet inte vilken tid jag uppdaterar imrn.. Har blivit kass men jag skiter fullständigt i det för ingen kan fan må bättre än mej nu, så jag bryr mej inte i om ni tkr jag bloggar dåligt ;-)


Kommentarer
Postat av: Petra

roligt att du verkar må så bra :D

2009-08-10 @ 17:12:54
URL: http://petrawartmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0