Dont be afraid

Igår skrev jag inget, för jag var hos Rickard hela dagen/kvällen, for dit vid 1 och kom hem typ halv 12. Vi var inte ut nå på hela dagen utan har sett hur många filmer som hellst och bara sovit typ, sen har jag också "klätt ut mej" till honom, tog på mej alla hans kläder, haha! Vi hade skit mys igår iaf :-)
Jag kanske ska säga att idag åker jag till piteå m. Mamma, Julia åström & hennes mamma! Jag kommer hem på söndag och förhoppningsvis inte så sent, för jag vill hinna träffa Rickard då. Sen på måndag börjar skolan, jag börjar på en ny skola. Men dock så känner jag väl rätt många där så jag längtar helt ärligt lite, inte efter plugget såklart men efter alla vänner osv. Så är jag ju hel-nöjd med min nya klass, så allt lär väl gå prima..
Men nu ska jag packa klart de sista lilla, eller ska ta en snabbdusch också för jag är helt sliten.


Kommentarer
Postat av: mmatilda

jag sa ju att vi skulle ta det irl :) och jag kanske är kort jämfört med dig ,men LILLA gumman, vem är äldst av oss två? :)

2009-08-21 @ 13:15:25
URL: http://mmaatiildaa.blogg.se/
Postat av: amandas

frågestund på min blogg; www.amandasellberg.blogg.se

2009-08-22 @ 22:16:34
URL: http://amandasellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0