ÅHH

Igår efter jag fixat mej for jag ut, vi hade "myskväll" såg typ film hos Robert.. Tog de ba lungt om man säger så :D
Idag hare nog vart sommarlovets varmaste dag, men ja har dock inte solat någonting. Sov bort halva dagen sen har jag typ fixa mej osv, sen for jag till Rickard. Var dära någon timma, sen dog vi ut och var m. Maria, Elin, Marklund, Robert & Högberg, fast Elin drog hem efter ett tag. Då gick vi till Högberg och så målade dom typ skorsten och jag & Rickard spelade fotboll men såklart ägde jag ut han ;-) Hahah, nämen inte de. När dom målat klart gick vi te avan och grillade och tog de bara allmänt chill!

Jag vet fan inte vad jag vill, vet inte vilka av orden jag ska tro på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0