Bästa cupen någonsin!

Nu är jag hemma. :)
Eller jag kom hem inatt men ändå, var sjukt trött då så orkade inte börja starta datan
då. Men min helg har varit sjuk bra, den bästa på länge.

I fredags så kom vi till sundsvall vid 8 kanske, åtta timmars bussresa, jag satt då
mest med Hampus & Anton typ, eller dom sov på mej så jag var trodde jag skulle dö, haha.
Vi bodde på ett daigs vet inte va det hette men iaf. Vi packade upp sen sov, både lördag & söndag
har vi varit tvugna att kliva upp halv 6, weho.. Kan skriva resultaten:
Hällbo vs. Boden  4-14
Boden vs. IFK Strömsund  17-4
Boden vs. Lidingö SK   8-11
Östersunds HK vs. Boden  3 - 17
Vi kom tvåa i våran grupp och altså gick vi vidare.
HK Ceres vs. Boden  7 - 14
Boden vs. Lillpite   7 - 12
Vi kom iaf 4 av 34 lag , rätt bra ändå att vi bara förlorade en match + kvartsfinalen då (:
Hade inte kameran med mig så jag har inte så himla mkt bilder, men ni som har kan
väl skicka till mej?
Själv är jag då hel nöjd med hela min insatts, finalen var jag nog mest nöjd med, vi brukar egentligen
förlora me 20 något, så jätte bra i försvar & anfall tjejer, ni är dom bästa.
Har nog mest varit med Malin & Moa under helgen. Det jag & Moa mest har skrattat åt är nog My's skratt
och det dära som hände på handbollsplanen & när jag typ skulle leka kanin och ja, hahahahahha.
Bussresan hem var verkligen rolig, jag & Moa "bråkade" med pojkar 92/93, för dom var as dumma :(
speciellt mot mej.. Typ pmsade sönder på dom, så undra vad dom tror om mig egentligen.
Lägger upp dom bilderna jag har i ett nytt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0