blinkblink ;)

Skrev inte igår som ni kansk märkte, hehe..

Igår var de skola först, gick väl ganska snabbt. Sen cyklade jag till stan & var m. Moa och Malin
vi skulle cykla på min cykel till björknäs men de gick ju inte speciellt bra eftersom jag hade punka..
Vi kollade iaf dära på Emils match sen när vi skulle cykla genom stan till mej så var de nerförsbacke
ganska lång bit, mitt i stan på min rosa cykel & 3 på den dessutom.. Många som skrattade och pekade
på oss :$
Sen for Malin hem då gjorde jag & Moa inte så mycket, Viktor ringde och frågade om vi skulle med på fotboll
så vi for dit och var dära med: Tina, Henna, Oktay, Lisa, Frida och Viktor då.. :)
När vi kom hem så åt vi b&j, godis och kikade på filmen "När mörkret faller" Den är verkligen bra! Somnade
rätt tidigt.
Idag då vid 12 så åkte vi till bodenarenan och kollade på Emils match, sen vare massa andra som spelade
också. Annars har vi bara varit dära med Emil och chillat.. Vid 4 åkte jag & Moa till björknäs, dära vare också
masa som spelade. Vi har haft de jätte kul. Bilder kmr ikväll/inatt(?) Eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0