30/9

hej bloggen! först så var det skola då, vi hade simundervisning på morgonen. trååkigt&jobbigt, fast vi fick vara 5 minuter på relaxen! sen vare bara att skynda på oss, hade en kvart på oss att duscha & fixa oss. asså alla, alla skulle ju duscha & allt. så väldigt jobbigt! menmen,. överlevde iaf! hahha . sen hade vi rast. sen vare väl rätt lungt hela dagen. fast joel&ante som hade lovat att komma, dom kom såklart inte -.- MORR åt er. men efter skolan var jag med linnea, vi gick till ica & jag köpte en cola & lite godis. linnea köpte godis! sen så smsa jag ebba & frågade om vi kunde vara m. henne! så då gick vi dit! sen så ja, ebba kanske inte vill att jag berättar (A) sen vid 10 över 3 gick vi till skolan var m. wille, rösse & ludde. sen vid 20 i 4 for jag hem . då var jag m. ante, vi körde pingis. vid kvart i 6 lr nått gick han hem , då kom pappa med mat från rönnbäcks till mej [aaaa] klockan 7 var det föräldra&barn möte. vi snackade om klassresan, vi bestämde att vi ska till norrby skär . lr hur man nu stavar det., jag längtar redan! nu har man sett på idol & det. nu pratar jag m. moiz i telefon. men nu ska jag kila. ha en bra kväll (y

XOXO lantz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0