28/9

tjju. vaknade typ 9? vet inte varför, menmen. skulle igentligen vara m. frida . men vet inte? det blev typ inte av =(
for till moah vid 1. vi gick ut&fotade, kmr bilder [a] vi hade iaf jätte kul, sen halv 4 for vi på träning. det gick AS DÅLIGT för min del. fanfnanf, vad händer? jag är typ as dålig.. menmen, sen for jag tillbaka till moah. vi dampade, höh ovanligt! men vi gick ut & fotade då. sen åt vi köttfärslimpa&potatis? lr något.. haha, sen gick vi till datan & så ringde vi typ hanna :)
feett cool dialekt hon har ska ni veta. ehhh. vad gjorde vi sen? hmm, typ datan. sen skulle jag hem, orkar inte skriva så långt. för när jag skulle hem , så råkade jag typ slå i skallen i moahs hyllla. & allt är moahs fel. hon spruta hårspray på mitt arsle ;@ så jag typ for upp m. huvudet i hennes hylla. jag börja blöda =OOOO nu tror jag mitt huvud sprängs!
tyck synd om mej, seriöst. får se om jag ska till skolan imrn...
 </3 haha , men tack för en sjukt underbar dag gumman ! alltid lika skoj med dej :*

älskar dej<3

skillat hjärta (a) <33

älskling<3
älskling<3



XOXO lantz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0