24/9

Tjuu! skrev inte igår, men jag färgade håret! Kommer bild :)
Idag så kom jag sent till skolan! för hade satans ont i huvudet imorse, så jag tog en panodil & vilade lite.
Tog bussen halv 9 dårå. hade missat en lektion engelska när jagkom! Har diagnos nästa vecka & måste kunna veckansläxa & glömde den! Så jag kmr inte hinna typ. fanfan! Menmen, sen hade vi matte, enkelt! eftersom jag varit utomlands behöver jag typ bara göra en uppgift (a) Sen på rasten hade vi typ damp m. kort & allt, ska lägga in det sen!
men är bättre på att lägga in bilder på bilddagboken. Jag läser en as bra bok på skolan: pojken som kallades det.
rekomenderas. När vi hade läst på skolan vare idrott. HANDBOLL<3. lunch, sen slöjd.
Efter slöjden for jag lisa&jossan till stan, först gick vi på åhlens! Jossan köpte en halsduk. sen knallade vi vidare till sanden, träffade masssa sötungar dära. sen hade typ alla lektion, då gick vi till hk rummet & träffade lisas mamma, vi fick göra smoothie. Ingen hade ju lektion lr nått! VI ÄR KUNG JAG LOVAR!!! När vi gick därifrån så träffade vi MOAH&MALIN<3 dom skulle till åhlens & vi til lindex, på lindex hann jag väl inte kolla på så mkt. Var tvungen att gå till bussen, då var klockan 4, när jag kom hem hade mamma lagat mat, så käkade sen gick jag hit & lät klockan gå. 18.00 vare fotbollsavslutning så for dit. var brännboll mot foräldrarna! Vi vann med 195 :) sen gick vi in i skolan & pratade lite & fikade! Kändes lite trist. Fftersom jag funderar på att sluta nästa år. när det var klart var klcokan typ 20 i 8, for hem & såg på idol. Sen slängde jag mej i badkaret. Fan vad skönt. nu sitter jag bara hära & lyssnar på : DanielBedingfield - If you're not the one. Men nu ska jag sova. ögonlocken håller på åka igen!

XOXO lantz :]




Kommentarer
Postat av: Ida :)

Hur länge haru haft piercing i läppen? :D ,

2009-07-28 @ 12:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0