12/10

hejzzan. idag vaknade jag vid halv 11 tror jag? jag kommer inte riktigt. åt frukost, sen jag ut & fota. pratade med 
moah från jag vakna tilll halv 4 då for jag till handbollen. hade träningsmatch mot pojkar 96or , första vann vi
andra förlorade vi. kommer typ ha as dåligt sjävlförtroende efter den hära matchen. för i andra halvlek
SÖG JAG MERA ÄN ALLT & ALLA! villle inte stå kvar där i mål. ville bara sjunka under marken.
var så jävla dålig så det var pinsammt. ååååh. menen, efter de for jag till farmor med pappa&suzanne.
typ biff&potatis&sås åt vi. sen for jag hem & då kom joel, satt vi datan. & såklart är han dum & skriver
massa saker till alla , hahah. memen, sen gick vi i källlaren & körde handboll, haha ! cpigt?
menmen, nu pratar jag med moah&malin. trevligt. ska sova nu,.  förlåt för att det vart lite idag.


          

   


Dagens vill ha: dig..
Dagens klädsel: bbktrjöja & mjukisar till matcheen

Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: typ uppsattt på träninge.
Dagens låt: sean paul - temperature
Dagens planer: match
Dagens bästa: moa,joel & match
Dagens roligaste:  MOAH&MALIN
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : moah
Dagens köp: inget
Dagens humör: sådär
Dagens mening: tjjjena
'
XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: törkismama!!!

temperature <33333 smexiii låt ya00!!! :D :D vgd??????? svara på msn, puss älsk... ;D









eeeeehh, det jag tänkte säga först var; joel var dum på msn, ska anmäla han :-S sa att jag var en gräsätande pingvin........................................... det var dumt:'( HEHEHEHEH :D <3

2008-10-13 @ 20:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0