tråååååååååk!

kamera batteriet laddar, så kan inte fota & mina två andra kameror har inte heller nå battri
 
här kmr lite listor med tidsfördrift! ;) BTW, TACK ALLA SSOM ORKAR LÄSA&KOMMENTERA MIN BLOGG!


Visst har det hänt mycket för mig 2oo8? -.-



2008 hittills har jag:

(x) slagit någon
(x) kallat någon hora/slampa
(x) pissat utomhus
( ) däckat,
( ) spytt
( ) knarkat
( ) druckit alkohol
(x) hånglat med någon i motsatt kön
( ) hånglat med någon av samma kön
( ) raggat på främlingar
( ) kysst en främling
(x) gråtit
( ) rökt
( ) rymt hemifrån
(x) bakat
(x) sovit utomhus
( ) åkt bil med fyllon
(x) saknat någon
(x) sjungt
(x) badat i havet
(x) käftat mot en lärare
(x) solat utomhus
( ) solat i solarium
(x) snackat i telefon mer än 2 timmar
( ) fått blommor av någon från motsatta könet
( ) gett någon blommor
( ) sett en död människa
(x) varit på sjukhus
(x) hittat ny musik du gillar
(x) låtit bli att skolka även vid de värsta stunderna
(x) varit deppig
(x) velat dö
(x) varit glad
(x) blivit kär
(x) känt dig sviken
(x) känt att ingen har sett dig
(x) suttit vid datorn mer än du brukar
( ) skrivit en låt
(x) känt som om någon tagit dig förgivet
( ) varit "sjuk"
(x) varit sjuk
(x) dansat
(x) bråkat med dina föräldrar
(x) någon har stött på dig
(x) någon har sagt att du är snygg
(x) gråtit för något som hänt i ditt liv
(x) det här är en väldigt löjlig lista som du bara gjorde för att du hade tråkigt för stunden''

VEM I DIN KLASS....

Vem känner dej bäst? paulina
Är några i din klass tillsammans? inte vad jag vet :b
Vem är bäst på att sitta framför datorn? jag & rösse?
Vem är omtycktast av eran gympa lärare? lisa o
Vem fjäskar mest? en viss person ;b
Är det någon som är kär i er lärare?  haha, nej
Vem tror du kommer gå ut med högst betyg? annae lr lisao lr alva kanske?
Vem vågar skilja sej från mängden? vet itt
Vem låter mest? paulina, jim, rösse, antons, linnea & jag
Vem pluggar mest på fritiden? typ annae, moa, alva?
Vilken tjej är omtycktast bland killarna? ingen typ? x)
Vilken kille är omtycktast bland tjejerna? öh, ingen
Vem är wannabe Sune ? ingen x)
Vem kollar på barnprogram? haha, en trorjaaaaaaa :)!
Vem är wannabe Pippi? ingen ? =)
Vem är alltid glad? lisa, pau & linnea & ebba :D
Vem blir alltid färdig med proven först? typ, linnea x)
Vem har sömnproblem? öh, typ.. rösse, hahaha :p
Vem säger daaaah oftast? öh. ingen
Vem glömmer alltid att göra läxorna? antonr, jag, paulina
Vem beter sig vuxnast? ingentyp.
Vem lyssnar på Kent? jag (h)
Vem lyssnar på Carola? ingen vad jag vet,
Vem gör ALDRIG bort sig? jag =(
Vem sjunger bäst? typ , lisa vad jag vet :D
Vem kan prata flest språk? rössmöss
Vem är pipigast? vet inte
Vem gillar ekologiska livsmedel? va? x)
Vem kan slåss bäst?  ingen. lr jo jag (hh) (h)
Vem kommer att läsa Samhäll? vet inteeeee ^^
Vem tål inte mjölk? linda
Vem tror du har nämts mest?  vetinte


Gör detta testet inom tjugo min annars händer
det något som du inte vill, IMORGON!

Hur Svarar du i telefonen: hallå
Gör du när du är kär i fel person: öh. vetinte
Tycker du om gul-bil-leken: nej
Mycket pengar har du i plånboken just nu: inte en krona
Mycket är klockan: 15.02
Många kontakter har du på msn: 232
Var spenderar du en regnig dag bäst: data, lr m. kompisar

VEM
Är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?  social? / jossantörkman
Ringde dig senast? mamma
Pussade dig senast? tyyp oktay
Vill du kasta en sten i huvudet på? lallalaalaa..
Saknar du mest just nu? vennnee
Ska du träffa imorgon? öh, vetinte
Sov du med senast? mig själv
Festade du med senast? folket ;)
Vem fick du senast sms av? sandrag


JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna:  ja
Gråtit en hel natt: aa
Druckit så du spytt: nej
Åkt vattenskidor: nej
Åkt rullstol: HAHAA, lätt, lånade pappas när han bröt benet (h)
Gjort en bakåtkullerbytta: ja
Köpt lösgodis för över 50 kr: jag&sandra (h)
Haft träningsvärk: ja
Önskat att du var det andra könet: ja ;p
Sett din kompis i rosa kanindräkt: HAH, nej


KOLLA DIN MSN - KONTAKTLISTA
Har du kysst nr 7?
maya, nej
Brukar du vara med nummer 19?
alma, typ inte
Gillar du nr 1?
natta, men självklart ;)
Är nr 21 din bästis?
annaj, nej
Är nr 18 ngn sötnos?
ankuuzz, aarå ;>
Älskar du nr 16?
rösse, ahaha. nej
Är person nr 9 den du kysste senast?
agneskarlsson, nej
Var du med nr 28 idag?
joellindström , neej
Går nr 25 i samma klass som dig?
linnhällefors. nej
Har du sovit hos nr 10?
camillahedman, nej
Har nr 5 en likadan mobil som du?
annajohansson, nej
Är du kär i nr 50?
vigge, hahahah. nej
Har du kysst nr 20?
annnaj, nej


Kommentarer
Postat av: Vigggge

jag trodde du var kör i mej , men nae

2008-10-27 @ 16:09:36
Postat av: rössmöss

ofta jag har sömn problem :C

2008-11-01 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0