9/10

hey! idag började väl dagen bra, vakna vid 7 & fixa mej. sen for jag till skolan.. hade gympa, lr ja. först hade vi
dans med någon tant? & hoppas någon som känner henne läser detta. HON HAR DAMP!! DU FÖRTJÄNAR
ATT VETA DET! Kajsa hette hon & hade grått hår.. man kunde nästan tro hon varit förlänge på badhuset
så som hon såg ut!!! menen, det sög typ. hon typ; ni är ju helt dum i huvudet & kränkte oss masssa ?!
men sen hade vi styrke test. HAHA! starke jag är as bra på armhärvningar (y. menmen, sen så hade vi 
rast. typ tråkigt som vanligt, längtar fan lite till sanden. sen öh öh. läste vi , & sen hade vi matte ?
sen lunch.. tråkig rast igen, sen hade vi göra klart i 20 minuter. sen vare tyska. jag äger! naaaaaaaaat
menmen, sen maaaaassage, fett skönt! sen slutade. vi for hem & sa hejdå till min mor. hon far till min
bror i västerås idag. menmen, sandra kom & så skulle vi ta bussen tilll stan & käka på frasses, vi delade på
en stripsmeny. sen gick vi & köpte tuggummi. lr jag gjorde det, höh. sen gick vi till en busskur & dampade.
hihi, skööjjzigt. sen for vi till sandra & satt vid datan&tvn. åt glass oxå. hihi, sen halv 7 kom pappa & hämtade
mej hos sandra, vi for & handla. eftere for vi hem, & när vi stanna bilen på gården kom jag på att jag hade
glömt mina saker hos mamma, så fick köra tillbaka till staden & hämta dom då, när jag kom upp så
kom ante upp & ville utmana mej på pingis. ni kan ju gissa vem som vann om inte självaste LANTZ? ;)
höhö, men men nu ska jag sova. kmr inte skriva något imrn tror jag, skriver på lördagen,
ska sova hos emelie i luleå imrn. men godnattt !


Dagens vill ha: rallarcuppen
Dagens klädsel: först jeans, ssen rasta byxor, tshirt & björnborgkofta.

Dagens smink: rosh (stavning) mascara
Dagens frisyr: lockigt
Dagens låt: JAG VILL HA KORV
Dagens planer: skola
Dagens bästa: sandra<3
Dagens roligaste:  ANTE& SANDRA
Dagens dummaste: ingen
Dagens drog : toj.
Dagens köp: pommesfrittes
Dagens humör: dampigt
Dagens mening: nöff





XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: sanddrag :]

bara för att du är bäst'! ;* <3

2008-10-10 @ 06:47:43
Postat av: linnea :]

fan va fin bild asså! =OOO <33333

2008-10-10 @ 14:21:42
URL: http://liiinneaah.blogg.se/
Postat av: Ebba (: <3

Sööt bild :'D

Ebbahjärtajohanpalm <333 :D <333

HAN ÄR MIIIN :D <333

söötiiss saara ;)

2008-10-10 @ 21:22:47
URL: http://ebbaawallmark.blogg.se/
Postat av: emelie lundqvist andersson

sötnos,<33 du är bara för bäst gums

2008-10-11 @ 17:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0