8/10

tjenixen! idag så ringde mamma & väckte mej 7 & jag bah; 5 minuter till. såklart så passarman ju på att sova då. sen så ringer hon inte förens halv 8 & bah: visst går du till bussen nu? man typ eehh, godnattt. nej men blev ssåklart sur så &
skällde ut henne för att hon inte hade ringt & väckt mej, memen, så hon kom & hämta mej, han typ inte göra något förutom att klä på mej & bre mej några smörgåsrån så ringer hon & bah: kom nu, jag är här utanför. så jag sprang typ med mackorna i handen så fikade jag i bilen. när jag kom till skolan så märkte jag att jag inte hade så snygg frillzz !
menmen. vi började med engelska. sen matte? om jag minns rätt.
sen var det rast & så, det var väl som vanligt. efter resten skulle vi göra klart massa, sen vare idrott ,
 vi var i klassrummet och pratade massa..sen gick vi till maten, korv&mos...
eftere hade vi sjöld. vänta på sjöldbussen&så , slöjden kom jag ganska långt med.
snart är jag klar med min klocka . får väl se om jag behåller den lr ger den åt någon släkting i julklapp?
efter slöjden så gick jag hem & sattt mej hära, klockan 3 åkte jag till linda, vi sku vara m. paulina,
men vi gick på ica & köpte en dricka. sen gick vi till linda & rringde paulina, hon kom över. vet inte vad vi gjorde?
typ satt vid datan & tråkade. sen gick vi ut & så. gick till ica igen! där träffade jag världens finaste linabäcklund<3
så glad jag är att se henne ist för genom bussrutan ! menemen, köpte en chokladbit .bjöd paulina på en cola.
vi gick till skolan, där gjorde vi ? ingenting. hahah, lina var m. oss då. sen så frös jag så jävla mkt. eftersom jag inte 
hade någon jacka, för en viss paulina hade ingen jacka lr tjocktröja så kidnappade hon min.. 
lina gick till sej & vi andra till linda. jag ville typ springa hela vägen men dom andra korvarna tog det lungt.
men när vi kom till linda satte vi oss vid datan & linda började typ bli förkyld. så hon skulle inte på träningen,
jag åkte till träningen med anna.e&annaj , på träningen gick det väl bra. förutom att jag skulle vara en "kona"
& då fick jag en boll i bakhuvudet. typ ramla i golvet på engång, haha trodde jag skulle svimma av eller något.
såg typ "stjärnor" som flimrade framför ögonen. men det gick väl ändå ganska bra förutom lite huvudvärk!
efter träningen hoppade jag i duschen på engång. kändes så skönt. sen åt jag lite & mamma gjorde
flätor på mejså imrngon kommer jag ha lockigt hår. asså förlpt om jag stavar lite konstigt. är sjukt trött 


XOXO lantz 


Dagens vill ha: inget
Dagens klädsel: öh, minns inte

Dagens smink: inge
Dagens frisyr: oborstat
Dagens låt: Pojken utan hopp
Dagens planer: träning
Dagens bästa: tyyyp paulina lr lina?<3
Dagens roligaste:  få träffa lina <3
Dagens dummaste: ingen tror jag? (:
Dagens drog : godis
Dagens köp: godis&dricka
Dagens humör: sådär
Dagens mening: åååååååh vad jag är trött





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0