7/10

hallå ! idag så vaknade jag vääääälsigt sent. så fick stressa som fan för att hinna med bussen! kände mej väldigt snygg.
typ inge smink lr nått. typ helt slickat hår (y, memen. när jag kom till skolan så vare typ as segt? vet inte vf , men kom typ en kvart sen som alla andra? vafan gjorde vi igentligen ? ingenting, vi märkte bara inte att vi hade börjat. så elisabeth var väl int så glad.. men vi hade biologi. sssämst. sen 20 i 9 gick vi till idrotten & böt om , sen hade vi pingis,. dt gick bra!
sen hade vi rast & så, sen skulle vi läsa. men var nå jävlar't sur, trodde jag skulle spricka av ilska. Åsa tvingade mej
i fredags att ta ett bokmärke till bokden min. men såklart så hade det åkt ut, & jag jade stannat mitt i boken. omöjligt & hitta igen mig nu, men hade nästan läst klart den, så då strejka jag hela passet. sen hade vi matte, jag hann faktiskt riktigt långt!!! sen hade vi lunch, äckilig mat som vanligt. men när vi skulle gå ut ur matsalen så vände vi igen.
vi bah: ;öh vem fan vare som skratta?! så gick vi & kolla. det var iris. hon har så härligt garv! HAHAAHAH!
menmen , sen vart det kaos på skolan, linda kom typ springades in & var helt ledsen , hade hänt massa skit.
asså vill inte skriva det hära. men ni som var dära vet, fan vad taskig hon är, ni vet vem! (inte linda, så ni inte tror det när jag skrivit om henne) menemn, sen så tog jag bussen 20 i 2 till stan. eftersom vi slutade 13.10 idag, & det var den närmaste bussen, menmen. så då träffade jag fanny på stan, sku vara m. henne idag . så då stod vi & vänta på 03an , då kom lotta&frida oxå som skulle åka med den. så åkte vi då. sen klev jag & fanny av & gick till henne och fika, det var myyysigt! så var vi m. varann då &så. vi dampade & massa, sen vid halv 5 kom mamma &hämtade mej, då for jag & böt mitt busskort. för mitt funkar typ inte? sen åt jag spagetti&köttfärsås, cykla till hildurgs för att träffa elina, men då stannade tydligen inte hennes buss vid badet, så cykla & mötte henne sen , träffade on typ vid lillån, så skjutsade henne till hildurs på snyggcykeln. så kollade vi typ på när kroken? hade träning. sen så hade dom match mot flickor 94. satt m. tess&lisagnu&lisao&linda. sen klockan 8 så cyklade jag hem. orkade inte se hela, fikade typ lite&så..
nu sitter jag hära & skriver med juliaåström! hahahahah ! hon är så bra! ;D btw. bilder från dagen kmr imrn nog ;)




:]



ÄLSKAR DEEEEJ<33333333333333333333


Dagens vill ha: pengar
Dagens klädsel: mjukis, kofta t-shirt

Dagens smink: inge
Dagens frisyr: typ tråkigt
Dagens låt: ingen
Dagens planer: vara m. fanny. sen kolla på match
Dagens bästa: fanny&elina<3
Dagens roligaste:  fanny
Dagens dummaste: ***
Dagens drog : inge
Dagens köp: typ... inget ;s
Dagens humör: toppen faktiskt
Dagens mening: herre jöstanes!




     



XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: Juliaå

haha, björn gustavsson - AKTA, för nu är ååström och lantz i farten... ;) (h) <333

2008-10-07 @ 22:31:10
Postat av: moa

jag är dagens dummaste

2008-10-08 @ 09:40:01
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0