6/10

tjenis folket! idag så ställde jag klockan på 10 , ( vi var lediga idag ) då fikade jag & fixamej & packade handbollssaker.
sen gick jag till medborgarplatsen & tog 30bussen till luleå, där var jag m. linnea , vi började m. att gå till shopping. där kolla vi runt & massa shit, sen gick vi till strand & där kollade jag på hårfärg bara för att göra något [a]
sen gick vi till smedjan & kolla på massa shiiiiiiet. sen när vi skulle dra därifrån så ropade saranilsson, :D
fan vad glad jag vart att se hon , har itt träffat henne sen lk? ajja. vi stod&prata ett tag. så fin hon var m, sin hårförlägning & allt. puss, sen gick jag & kolla. men ingen har fan fått in vinterskor? & kiruna typ snart. & där äre väl kallt som fan?
sen gick vi till åhlens & dampa m, kooort. ahaahha, sen gick vi till strand & köpte milkshake, linnea köpte en sofia & jag en markus. VI TRÄFFA VÅRAN BÄSTIS : EMIIL! vi gick till linnea efterde. satt vid data & så, sen kom pappa & hämtade mej, så skjutsade han mej till arenan så vare träning, gick väl rätt bra för min del. inte i början , men i slutet.
var nå roligt idag som hände som jag hade tänkt att jag skulle skriva, men såklart m. mitt minne kmr jag inte ihåg det.
nu har jag pratat m. underbara linarutberg i tel& varit & köpt ben&jerrys, imorgon kommer nog mina byxor. KÄÄRLEK<3
jag är less på att det är så få som kommenterar min älskade blogg! men ni är rätt bra som läser den. rätt många &så.
nu ska jag faktiskt lägga mej, inte för att jag är ett dugg trött. men vore skönt om jag kunde somna i tid nåndag?


                    
love uuuuuu                                   mummma :r                            hahaha, snöööggt (y <3




tyyyp 


Dagens vill ha: kärlek.
Dagens klädsel: mjukisar & pyjamas tröjan (glömde byta) :$

Dagens smink: mascara, MIN PUDER ÄR SLUT :'(
Dagens frisyr: typ slitet
Dagens låt: sean paul - temperature
Dagens planer: luleå. träning
Dagens bästa: linnnneaaa<3
Dagens roligaste:  luleå
Dagens dummaste: hm, inget ? (:
Dagens drog : b&j
Dagens köp: milkshake & b&j :R
Dagens humör: bra.
Dagens mening: man lever bara EN gång






XOXO lantz

Kommentarer
Postat av: moa (:

söta ni är på bilderna :D <33333333333333333333

2008-10-06 @ 21:48:15
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: linneabäckman :]

HAHAHAHAAHAAHA, jag lever bara EN gång! x]

sara! jag har världens bästa idé, varje gång jag kollar på din blogg, ska jag komentera. fast som kanske it så så bra menmen, dt är komentarer! :D (yyy) <333





älskar dej bäst,även fast jag såg ut som en apa på bilderna! x] <333333

2008-10-07 @ 18:12:53
URL: http://www.liiinneaah.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0