5/10

ttjjjjeena! idag vaknade jag & jossan vid 10 , lr vi hade ställt väckarklockan då. snark. men då satte hon sej vid datan , jag gjorde typ ingenting. lr jo jag typ sov, haha . sen skulle hon hem 11.25. fattar inte hur hon hann. hon hade typ 1½ min på sej & packa sina saker & gå till bussen =o
memen, jag satt vid datan & fikade , sen kl 2 for jag till vårdcentralen pga av min häl , som inte mår så bra just nu!
fick vänta på min tur från typ 2 till kvart över 3 , sen så for jag till träningen på en gång. hade tagigt med mig mina träningskläder , för jag är otroligt smart & använder hjärnan! träningen gick inte direkt bra [a] haha , men orkade seriöst inte. var nå förbannat trött & sliten efter helgen.. alla mobbade mej för min frissa! :[ vad vare för fel på deen? buhu,
sen så nu är jag as sugen på ben&jerrys, men min mamma är så suur nu! :@ ska till luleå imrn. fick inte alls mkt pengar., så måste jag handla för dom! så då pallar jag inte! asså förlåt för jag inte skriver så jätte långt, men jag har haft nå jääävulskt tråkigt den hära helgen, alla är så jäkla tråkiga & vill aldirg hitta på något!!
ps, glömde skriva att igår när jossan kom så fikade vi & myste! sköööjjsigt , älskar dej <3


Dagens vill ha: sommar
Dagens klädsel: mjukisar, bbk tröjan.

Dagens smink: ingeeeeet, helt sliten dag
Dagens frisyr: typ fult
Dagens låt: esanna - vill leva mitt liv
Dagens planer: träning
Dagens bästa: iiiinget
Dagens roligaste:  jussan
Dagens dummaste: mamma
Dagens drog : chokladmjölk
Dagens köp: innnngeeeeeet
Dagens humör: surt
Dagens mening: herre jöstanes.... [nöter typ det] (a)




                 
myys                            m. törkis                 min frillz :[                  bbbbbbbbuuu (N)



XOXO lantz


Kommentarer
Postat av: moa (:

HAHAHAHAHAH , din frilla (y)

2008-10-05 @ 19:58:17
URL: http://moabernhardsson.blogg.se/
Postat av: törkis,

2008-10-11 @ 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0